Odstąpienie od umowy
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta Towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. Zarejestrowany klient nie ponosi kosztów dostarczenia zwracanego Towaru do sklepu.
Zwrot pieniężny odbywa się przelewem na konto bankowe podane w formularzu zwrotu. Zwroty wykonywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki
Instrukcja darmowego zwrotu dla zalogowanych:
1. Zaloguj się na konto założone w naszym sklepie superogrodnik.pl, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
2. Wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
3. Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
4. Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary.
5. Udaj się do dowolnej placówki Poczty Polskiej gdzie przekażesz pracownikowi poczty paczkę wraz ze stroną z etykietami.
Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania.
Dla pozostałych klientów bez założonego konta:
Jeżeli dokonałaś/eś zakupów bez rejestracji odeślij towar na adres:
Medas Sp. z o.o. /superogrodnik.pl
42-793 Ciasna ul. Zjednoczenia 121A
Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz zwrotu:
Wzór zgłoszenia należy pobrać stąd:
REKLAMACJA / WYMIANA
1. Zaloguj się na konto założone w naszym sklepie superogrodnik.pl, a następnie w panelu reklamacji wybierz towar, który chciałbyś reklamować/wymienić.
2. Wybierz reklamację/wymianę klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
3. W podsumowaniu reklamacji dodaj wiadomość o wymianie na inny rozmiar lub reklamacji i kliknij wyślij(możesz dodać zdjęcia jeśli reklamujesz towar)
Pozostałe informacje:
- Reklamacja / Wymiana oczekuje na zatwierdzenie przez dział obsługi klienta
- Po zatwierdzeniu w panelu reklamacji zostanie wygenerowany formularz wraz z etykietą poczty polskiej
- Podpisany formularz wydrukuj, a towar zapakuj w folię i z naklejoną etykietą zanieś na dowolną placówkę poczty polskiej